This is: Volkan Konak

Ağla Beni (Su Kayadan Süzülür)Ağla Beni (Su Kayadan Süzülür)
Aleni AleniAleni Aleni
Aşkın Beni DeleylediAşkın Beni Deleyledi
Ayletme BeniAyletme Beni
AynalarAynalar
Aysem Destani (Versiyon)Aysem Destani (Versiyon)
AysemAysem
Balikçinin TürküsüBalikçinin Türküsü
Ben Denizde Bir GemiBen Denizde Bir Gemi
Ben Seni SevdigimiBen Seni Sevdigimi
Bir Dost Bulamadim Gün Aksam OlBir Dost Bulamadim Gün Aksam Ol
CheChe
DerelerDereler
Dertli YoldaşDertli Yoldaş
Dertliyim KederliyimDertliyim Kederliyim
DidoDido
EfemEfem
Ela Ela LeoseEla Ela Leose
Eledim EledimEledim Eledim
Ey Zahit ŞarabaEy Zahit Şaraba
FeriğimFeriğim
GardaşGardaş
Gelevera DeresiGelevera Deresi
GelinoGelino
Gemi Geluyi GemiGemi Geluyi Gemi
Gurbetçilerin TürküsüGurbetçilerin Türküsü
Göklerde Kartal GibiydimGöklerde Kartal Gibiydim
Gül EktimGül Ektim
HalideHalide
Hastane ÖnündeHastane Önünde
Hem Okudum Hem YazdimHem Okudum Hem Yazdim
Herkesin Bir Derdi VarHerkesin Bir Derdi Var
Hey Sevdamın Minik KuşuHey Sevdamın Minik Kuşu
Kadınım - Doğum (Şiir)Kadınım - Doğum (Şiir)
Karadeniz ÇiçeğiKaradeniz Çiçeği
Karıma MektupKarıma Mektup
KavgaKavga
Keklik GibiKeklik Gibi
Kırandan Aşan AydırKırandan Aşan Aydır
Kolbastı Havası (Faroz Kesmesi)Kolbastı Havası (Faroz Kesmesi)
Mağusa LimanıMağusa Limanı
MahirMahir
Mezarımın TaşınaMezarımın Taşına
Mimoza ÇiçeğimMimoza Çiçeğim
Nefesim NefesineNefesim Nefesine
Nerdesin (Karagözlüm)Nerdesin (Karagözlüm)
O Vay Beni AğlarumO Vay Beni Ağlarum
Oy TrabzonOy Trabzon
Oyalı ÇemberOyalı Çember
PedalizaPedaliza
Penceresi ÖnündePenceresi Önünde
PotporiPotpori
RamoRamo
Rock PotporiRock Potpori
Rose MarieRose Marie
RüzgarRüzgar
Sevdalı KuşSevdalı Kuş
ŞiirŞiir
Sıksaray TürküsüSıksaray Türküsü
Stopa Kai Sto KsanaleoStopa Kai Sto Ksanaleo
Sular Akar DoldururSular Akar Doldurur
VasiyetVasiyet
Yalan DünyaYalan Dünya
Tahir ile Zühre - Hoşgeldin KadınımTahir ile Zühre - Hoşgeldin Kadınım

@anakafa

Yeni Albüm ve Detaylar!