Yeni Çıkanlar (23.12.2016)

Arman - Azad EtArman - Azad Et
Aşkın Nur Yengi - Altın KaplamaAşkın Nur Yengi - Altın Kaplama
Atiye - Cimali ValiAtiye - Cimali Vali
Atiye - MaazallahAtiye - Maazallah
Ayda - Yangın VarAyda - Yangın Var
Ayla Çelik - Altın Sarısı (Hakan Kabil Remix)Ayla Çelik - Altın Sarısı (Hakan Kabil Remix)
Ayşe Hatun Önal - SirenlerAyşe Hatun Önal - Sirenler
Ayshe - Ben Bile ŞokAyshe - Ben Bile Şok
Burcak - AbrakadabraBurcak - Abrakadabra
Can Güngör - Yalnız ÖlmekCan Güngör - Yalnız Ölmek
Can İlhan - Deli Gibi BenCan İlhan - Deli Gibi Ben
Cevher Cevher - Kaç Kadeh KırıldıCevher Cevher - Kaç Kadeh Kırıldı
Çağdaş Akyüz - Çek ÇekÇağdaş Akyüz - Çek Çek
Emir - Mevsim SonbaharEmir - Mevsim Sonbahar
Erdem Yener - KaybedenErdem Yener - Kaybeden
Fate Fat - Sokağın KafasıFate Fat - Sokağın Kafası
Fatma Turgut - İlkbaharda KıyametFatma Turgut - İlkbaharda Kıyamet
Güliz Ayla - SevgilimGüliz Ayla - Sevgilim
İlyas Yalçıntaş - İçimdeki Duman (Mahmut Orhan Remix)İlyas Yalçıntaş - İçimdeki Duman (Mahmut Orhan Remix)
İpek Demir - Unutuverdimİpek Demir - Unutuverdim
Kaan ft. Ceza - Mind RightKaan ft. Ceza - Mind Right
Koliva - Oy Oy SevduğumKoliva - Oy Oy Sevduğum
Mabel Matiz - Fena Halde (Ah! Kosmos Rework)Mabel Matiz - Fena Halde (Ah! Kosmos Rework)
Hande Everes - MeçhulHande Everes - Meçhul
Melis Kar - KibirMelis Kar - Kibir
Mert Ali İçelli ft. Asuman Krause - Aman AmanMert Ali İçelli ft. Asuman Krause - Aman Aman
Mor ve Ötesi - Melekler ÖlmezMor ve Ötesi - Melekler Ölmez
Petek Dinçöz ft. Cihat Uğurel - Haydi Şimdi GelPetek Dinçöz ft. Cihat Uğurel - Haydi Şimdi Gel
Şenay Lambaoğlu - Sensiz OlmazŞenay Lambaoğlu - Sensiz Olmaz
Sertab Erener - OlsunSertab Erener - Olsun
Sinan Akçıl - Başka Şansın YokSinan Akçıl - Başka Şansın Yok
Sinan Özen - Yıkılır İstanbulSinan Özen - Yıkılır İstanbul
Yok Öyle Kararlı Şeyler - KalabalıklarYok Öyle Kararlı Şeyler - Kalabalıklar
Zeynep Önkaya - Beni Aşkla SınamaZeynep Önkaya - Beni Aşkla Sınama

@anakafa

Yeni Albüm ve Detaylar!